Sennheiser electronics

Телефон:
Факс:
Ел. пошта:

Новини

http://sennheiser.com.ua/news/

Нові навушники Sennheiser MOMENTUM On-Ear

09.07.2013

Модний звук! Нові навушники Sennheiser MOMENTUM On-Ear


Wedemark, 9 липня 2013 —  дебютує новітнє доповнення до лінійки Sennheiser MOMENTUM: чотири нові моделі в свіжих, пастельних тонах, які крокують у ногу з останніми тенденціями моди. Красиві, елегантні і компактні MOMENTUM On-Ear втілюють висококласні та естетичні MOMENTUM в меншому форматі, який ідеально підходить навушникам, з якими ви насолоджуєтеся музикою в русі.

4 кольори
4 кольори


Спроектовані за участю міжнародної команди дизайнерів моди, MOMENTUM On-Ear відрізняються м’якими пастельними відтінками колірних рішень і обіцяють бути одним з ключових елементів в нових колекціях одягу в поточному році. Створені для людей, що займають лідируючі позиції, імпульсу на— вкладиші втілюють у собі міську моду, замішану на мобільності, свободі, честолюбстві і передовому досвіді.



MOMENTUM On-Ear звучать настільки добре, наскільки добре вони виглядають. Власне іншого і чекати не можна від навушників топової лінійки, створеної Sennheiser, безперечним лідером в області аудіо. У комплект поставки навушників входять практичний футляр, змінний аудіокабель, а також кабель з вбудованим пультом ДУ з мікрофоном, за допомогою якого можна підключити навушники до гаджетам Apple, (iDevices), слухати музику і приймати дзвінки в русі.


Ганна Мороз в навушниках MOMENTUM On-Ear зеленого коліру
Ганна Фрост у навушниках MOMENTUM On-Ear зеленого коліру

Факти


  • Для любителів яскравих кольорів компанія Sennheiser, що була натхненою міжнародною командою експертів в області дизайну і модних тенденцій, розробила нові MOMENTUM On-Ear в синіх, зелених, рожевих і тонах слонової кістки. М’які, пастельні тони відповідають новим колірним тенденціям, які є одними з ключових трендів в сучасних колекціях моди.

 

  •  Оголів’я і амбушури MOMENTUM On-Ear обтягнуті високотехнологічної алькантарою (Alcantara ®), розкішним матеріалом, який успішно застосовується в обробці автомобілів і яхт преміум— класу і дуже цінується за унікальне поєднання м’якості, комфорту і довговічності. Поряд з чудовим комфортом, амбушюри з алькантари надійно захищають слухача від впливу зовнішнього шуму, створюючи незабутні враження від прослуховування улюбленої музики в русі. Легкі слайдери з нержавіючої сталі, завершуючи модний образ, в той же час допомагають ідеально підібрати положення навушників на голові.

Фотограф Олександр Гнедінгер знімає для Sennheiser.
Фотограф Олександр Гнедінгер знімає для Sennheiser.

 

  • Стиль і мода не вступають до конфлікту з якістю звуку. MOMENTUM On-Ear звучать саме так, як і слід чекати від навушників, розроблених визнаним експертом в області звуку, компанією Sennheiser. Високопродуктивні динамічні перетворювачі генерують яскраву і деталізовану звукову картину з невеликим акцентом в області НЧ.

 

  •  Щоб ідею MOMENTUM On-Ear можна було не тільки послухати, а й побачити на власні очі, Sennheiser залучив до роботи відомого фотографа в області моди і стилю Олександра Гнедінгера (Alexander Gnädinger) і міжнародну групу блогерів моди. Вибравши колір навушників MOMENTUM On-Ear, найбільш, на їх думку, відповідний їх стилю, блогери Люк Тодд (Luke Todd) з FashionBeans у Великобританії, Алей Уосворт (Haleigh Walsworth) від Making Magique у Франції, і Ганна Фрост (Anna Frost) з Fashionpuppe з Німеччини виступили в ролі моделей у фотосесіях Олександра Гнедінгера.

Фотограф Олександр Гнедінгер знімає для Sennheiser.
Блогер Алей Уосворт (Haleigh Walsworth) в навушниках MOMENTUM ON-EAR рожевого коліру
Погляди та думки



Олександр Гнедінгер, фотограф:

"Працювати з трьома такими різними блогерами, осягати їх стилістику, вчитися у них було шалено цікаво. У підсумку спільних зусиль вийшли прекрасні портрети, в яких мода, музика і навушники Sennheiser злилися воєдино."



Люк Тодд, блогер (FashionBeans):

«Мені дуже подобаються лінійка нових MOMENTUM On-Ear з їх виразними квітами і прекрасним звучанням. Вони уособлюють зв’язок між музикою і модою, яку тепер можна побачити на власні очі."

Люк Тодд у навушниках Momentum on-ear синього кольору
Люк Тодд у навушниках Momentum on-ear синього коліру



Про продукт


Особливості MOMENTUM On-Ear:


 

  • Бездоганно модні, MOMENTUM On-Ear доступні в рожевому, синьому, зеленому і бежевому кольорах
  • Стильні, міцні і надійні MOMENTUM On-Ear виготовлені з розкішних матеріалів, таких як нержавіюча сталь і алькантара
  • Високий ступінь комфорту, завдяки м’яким амбушюрам
  • Навушники MOMENTUM On-Ear мають опір 18Ω і високотехнологічні перетворювачі власної розробки Sennheiser, які забезпечують багате і деталізоване звучання
  • Односторонній кабель, що може від’єднуватись, з пультом дистанційного керування та мікрофоном для управління пристроями компанії Apple
  • Елегантні амбушюри знижують навколишній шум до мінімуму
  • Візьміть з собою MOMENTUM On-Ear в міцному шикарному футлярі
  • Гарантія 2 роки


    Про Sennheiser


    Sennheiser Group, зі штаб-квартирою в Ведемарк (Wedemark) поблизу Ганновера в Німеччині, є одним з провідних світових виробників мікрофонів, навушників і бездротових систем. Сімейна компанія, створена 1945 році, в 2011 році зафіксувала обсяг продажів на рівні близько? 531 млн. євро. На Sennheiser працюють більше 2100 осіб по всьому світу, Sennheiser має власні заводи в Німеччині, Ірландії та США. Компанія представлена ​​по всьому світу філіями у Франції, Великобританії, Бельгії, Нідерландах, Німеччині, Данії (Nordic), Росії, Гонконгу, Індії, Сінгапурі, Японії, Китаї, Канаді, Мексиці та США, а також торговими партнерами в інших країнах. Крім того, частиною групи є Sennheiser Georg Neumann GmbH, Берлін (студійні мікрофони та монітори), а також спільне підприємство Sennheiser Communications A / S (гарнітури для ПК, офісів і називаю-центрів).

     
    Інформація про навушники MOMENTUM On-Ear: